Reggeli ötletek minden napra

Bazsalikomos-túrós szendvics

2015. február 18. - Katonaévi

Sok férfi számára elképzelhetetlen a szendvics felvágott vagy hús nélkül. Az én férjem számára meg különösen! Amikor ezt a szendvicset először készítettem a következő párbeszéd hangozott el nálunk: 

Én: Kérsz ilyen túrós szendvicset? 

A férjem: Megkóstolom, de utána készíts nekem egy rendeset is. 

Miután megette, megkérdeztem, hogy akkor készítsem-e a rendes szendvicset. 

A válasz: Nem, inkább ebből kérek még egyet. 

Szóval bátran ajánlom az erősebbik nem képviselőinek is! :) 

bazsalikomos_turo3.JPG

Hozzávalók 1 szendvicshez: 

1 db teljes kiőrlésű kifli vagy zsemle 
Túró 
1 ek szárított bazsalikom 
Csipet só
1 db paradicsom vagy 2 db koktélparadicsom 

Elkészítés: A kiflit/zsemlét vágjuk félbe. Vágjuk fel a paradicsomot karikákra. A túrót (ízlés szerint vastagabban vagy vékonyabban) kenjük a kiflire/zsemlére. Hintsük meg egy csipetnyi sóval és szórjuk meg a bazsalikommal, majd tegyük rá a paradicsomkarikákat. 

Elkészítési idő: 3 perc 

Jó étvágyat! :) 

A bejegyzés trackback címe:

https://reggeliotletek.blog.hu/api/trackback/id/tr797186207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása